tisdag..

Jag har inte fått sova på två nätter nu och hade det inte varit för att Henrik ska sova borta i natt så hade jag nog kastat ut honom redan för det är hans fel att jag inte får sova.
Han snarkar i omgångar hela nätterna och det tar dö på mig snart.
Eftersom han ska sova borta i natt så ska jag passa på att sova så mycket jag bara kan i natt så efter idol så blir det sängen. 
I dag känns livet lite bättre än vad det gjorde i går kanske beror på den skinande solen och att dagen gått fort.

Skulle vilja ha en tjej kväll någon kväll framöver med lite godis och en film (utan barn)
Kanske ska höra mig för om det är någon mer som är sugen på det.

Vi har ju pratat på att åka utomlands allihop när vi fyller 30 år men alla värkar inte lika angelägna som jag är så det är nog dags att börja spara till hela familjen ja förutom den lilla då för den får bli hemma.
Vi satt och diskutera i går och vi kom fram till att vi nog bör få ihop i alla fall 40 000:- så vi har att göra.


Nu är det två timmar kvar så är arbetsdagen över och jag ska hämta mina små grisar!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0