tisdag..

Känns lite bättre i dag men är fortfarande väldigt besviken.
Det är i sådana här situationer man märker att man har ett häftigt humör, när folk tassar på tå runt en.
Men jag har bestämt mig för att det är andra som får ta hand om skiten!
Varför ta hand om det själv när andra kan göra det eller vad säger ni???
Nog om det för i dag!

Om ni har någon nytta av att veta det så ska ni veta att jag är jävligt sugen på alkohol av alla slag..
När jag inte är med barn så dricker jag nästan ingenting men direkt jag blir med barn så känns det som om jag skulle kunna bli alkolist.
Undrar om man inte kan få ta sig en grogg på bb....nej då så desperat är jag inte men nästan hahaha

Ha en trevlig kväll mina kära som ej sviker!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0