onsdag....

I dag kom mamma och Gittan hem. Dom hade inte så mycket positivt att säga och till viss del förstår jag det!
Men jag skulle nog bara ha varit glad för att få åka någonstanns.
Fick en klocka och en tavla Henrik fick också en klocka Natalie fick en miss kitty väska och portmonä och William fick ett flyggplan.
Nu sitter jag här på jobbet, jobbar kväll i dag och i morgon sen börjar helgens stress.
Fredag efter jobbet ska vi fira Becka som fyller 60 år på lördag och på lördag ska vi först upp till min farbror i sunnemo och fira att han fyller 50 år sen ska vi hem igen för grannen har fest för han har fyllt 40 år. Det kommer att bli jätte roligt men jag skulle vilja va på bege ställena hela kvällen : (

Nu är det bara en timme kvar så nu får jag börja göra iordning.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: kicki

Har du släkt i Sunnemo...vi har ju sommarstugan i Gräs...ha det gott

2009-09-03 @ 16:53:14
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: susanne

Ja jag har en hel del släkt där.Gräs vart ligger det då? Vet inte vad ställena heter. Ha en trevlig helg!

2009-09-04 @ 11:20:54
Postat av: kicki

Åk förbi konsum i sunnemo, ca 5 km så kommer du till Gräs..

2009-09-04 @ 20:35:12
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: kicki

Såg när vi åkte upp till stugan om söndan en skylt efter vägen där det stod att ngn fyllde 50 år...kanske var det där ni var då...

Ha det bra

2009-09-10 @ 20:18:36
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: susanne

Dom hade ställt upp en kylskåp och skrivit på!

Mina släktingar bor om man åker till höger istället för mot sunnemo.

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

2009-09-14 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0