onsdag...

Ja då va det onsdag igen och inget direkt har hänt. Eller nu ljög jag väl lite något har ju hänt jag har blivit uppsagd och har tydlign bara en månad uppsägning så jag jobbar bara tre veckor till om det är bra eller dårligt får ni gissa själva..........
Så åter igen blir det arbetsförmedlingen, trodde jag skulle slippa dom i fortsättningen men nej då!
Inte för att det blir många månader men det är tråkigt ändå, allt pappersarbete för så kort tid!
Det här kommer bli en cirkus!!!!!
Blir jag arbetslös så vet jag en sak jag vill göra ialla fall och det är att läsa upp engelskan.
Ja vi får väl se hur det blir den som lever får se : )

Trevlig kväll på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0