är inte på bättre...

humör men va tvungen att skriva av mig för det kokar!
Hoppas inte det kommer någon idag och är otrevlig på jobbet för den lever farligt känner jag.
Jag vet inte vad som är värst den ene är ju bakom flötet så jag hade nog inte väntar mig något annat av den personen men den som visste vad som skulle ske men ändå inte sagt något??????
Tyvärr kan jag inte säga vad som hänt för det finns viss som läser bloggen som igentligen inte har något här att göra..men är man nyfiken så är man.
Ni kommer nog så småningom få svaret men inte nu för det är för känsligt!
Säger bara en sak jag kan jag också hahahaha. Den som get sig in i leken får leken tåla hahahaha
Så nu mår jag lite bättre!
Får se om det blir något jobb i morgon för det värkar som om magsjukan är på väg in i våran familjen, urs vill inte!!!!


Ha en bra kväll på er rött ägg!!!!!
(ni vet vilka ni är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0