Motgångarna

tar aldrig slut! Jag har aldrig hört på maken till att ljuga! Hur kan man snacka så mycket skit om en annan människa och där ingenting stämmer????
Ska bli skönt att slippa så mycket falska människor som jag har att göra med just nu.
Kan bara inte förstå  när jag vet så mycket som jag gör, hur vågar dom!? Jag vill inte ta fram det jag vet men jag har snart inget val!
Tycker bara att man kan köra med rent mjöl i påsen men när det inte finns något sånt så kanske man måste ljuga. Ja jag vet inte men fult är det......

Nu är det 3 timmar kvar!

Ha en trevlig kväll mina nära och kära ni andra kan ... åt .......!

Kommentarer
Postat av: kicki

Usch, vad har du för vänner.....va länge till skall du jobba? kramen

2009-10-14 @ 18:02:44
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: susanne

Vänner vet jag inte men! Jobbar jag kvällen så är det till 21:00.Kram

2009-10-26 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0