Torsdag

ja det har gått ett par dagar nu sen jag skrev men det har inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat. Måndag och tisdag jobbad jag kväll  så det va allt! Igår gjorde jag inget efter jobbet det har ju varit så tråkigt väder ett par dagar så man vill ju inte direkt va ute. Det händer värkligen inget roligt nu!!! Jag prata med Lollo igår hon tar ju examen den 21 maj efter 21 år i skolan. Hon är helt otrolig! Ska bli så roligt att se och höra hennes examen konsert. Hon berättade att hon sökt jobb i småland och då fick jag nästan panik då kommer jag ju aldrig att träffa henne men så kom jag på hur bra är jag på det nu då!? Får nog bli ändring på det snart, blir ju lite lättare när barna bara blir större och större. Vi får ta och hitta på något till sommare om det finns tid med renovering och jobb och barn hahaha jag kan nog fortsätta tills dödagar men jag får försöka att kläma in något. 

Ha en bra dag i det "fina" vädret allihop!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0