Tisdag

Ja allt känns väl lite bättre efter helgen när man får lite distans. I fredags så grejade vi ute i trädgården ända tills det va dags för barna att gå och lägga sig. I lördags så elda vi lite ris och va ute i trägåden och greja Henrik va en sväng till tippen med en massa skit som va i uthuset när vi flyttade in. På kvällen kom pappa och hans kk eller vad det nu är vi grillade men direkt vi hade ätit så ville hon hem så det blev inte så länge. Vad konstigt det känns när vuxna människor är mer omogna än vad man själv är i vissa lägen! Söndag blev det ytterligare en dag i trägården eftersom allt måste va klart till helgen och under veckan jobbar vi båda. Kan inte säga vad det ska bli men kan informera efter helgen. På eftermiddagen så åkte vi hem till Henriks mamma och pappa för Janne fyllde år på lördagen så vi va upp och sa grattis. I går hände det inte mycket,  jobbade kväll. Idag har det heller inte hänt så mycket jobbar kvällen i dag med.
I morgon jobbar jag bara ca 4 timmar på torsdag jobbar jag 3 timmar och på fredag jobbar jag 6 timmar så resten av veckan kommer att bli skön men då har jag dessto mer att göra hemma.

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0