söndag kväll är här

Då va det söndag kväll igen då! I går se rev jag och Henrik ut nästan hela uthuset och röjde undan massa skit. Jag fick mig ett helt rum där ute med krukor och allt möjligt vi höll på hela dagen. Eftersom barnen va så snälla hela dagen igår och va med och dolla och pyssla så tog jag med dom till mariebergsskogen i dag. Det va gött att göra något med dom och det va populärt. Tog oss en tur i tåget också hahaha Henrik va inte med för han gör bättre nytta här hemma, just nu i alla fall! Har precis skickat in min deklaration via internet trodde faktiskt det skulle va svårare när man hade extra bilagor men det va det inte. Hoppas bara allt blev rätt också så jag får det till middsommar.

Nu blir det lite teve innan det blir sängen god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0