Slagsmål

I måndags när jag kom hem så berätta Henrik att Milo hade åkt på stryk så jag skulle kolla honom!
För det kunde ju inte han ha gjort då eller?????
Jag kollade honom och han såg bedrövlig ut ena örat va fullt i blod på insidan och på pungen va han skålad.
Eftersom han va väldigt låg också så ringde jag veterinären i går och dom tyckte att jag skulle komma in med honom så det blev en sväng till veterinärn som behöll honom över dagen för han behövde sys min stackare!!!!
Jag slutade en timme tidigare från jobbet så jag kunde åka och hämta honom tidigare.
Han va rätt omtöknad när jag kom och resten utav kvällen också.
Nu ska jag bara ta reda på vem som äger den där katten också kan ju inte släppa ut Milo igen innan det.
Milo är andra katten här som får åka till veterinären efter en attak.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0