Regn regn

Jävlar vad det regnar!!
I dag kommer Henrik hem, det är konstigt jag tycker allt flytter på mycket bättre hem när han är borta.
Barna lysnar mycket bättre och sköter sig bättre. Men när han är hemma får jag mycket hjälp, vet inte vad som är bäst!
Kommer nog inte att bli så mycket mer än jobb i dag för jag är så himla trött! Milo mår inget bra i dag han väckte mig 06:00 i morse han jama för fullt och sen kom det han spyde och spyde..... min lila stakare! Han ville knappt ha skinkan i morse så vi får se om han blir dårligare för då får jag väl åka in med honom igen. Han kissade i går när jag kom hem från jobbet men det är enda gången på 3 dagar så jag måste få honom att kissa också. Vad maktlös jag känner mig när han inte kan berätta vad det är!!!!!

På söndag är det morsdag och jag önskar mig en dag på blomsterlandet, jag vill köpa en massa blommor.
Kanske ett träd och en buske också gud va roligt det har blivit min favo affär jag kan gå där i flera timmar!!!!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Så lustigt! När min man är borta under veckorna sköter sig Wilda utmärkt men när han kommer hem blir hon sååå trotsig, undrar om det kan va nån protest av nåt slag?

2009-05-29 @ 20:24:02
URL: http://wilding.blogg.se/
Postat av: Susanne

Dom testar ju rätt friskt.

2009-06-04 @ 22:25:20
URL: http://wwwtrollmors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0