Ny vecka!!

Ja då va det en ny vecka igen och jag kan säga att helgen har varit så stressig.
Gittan fyller 50 år i dag så vi hade en överasknings fest för henne i lördags och då är det ju inte direkt en sak som ska göras.... Vi har hållit på i två veckor med planeringen. Det är faktiskt skönt att det är över så man får fritiden tillbaks haha.
Det blev en lyckad kväll för alla, jag själv han knappt dricka för det gick i ett. När klockan va 01:30 så smög jag in och la mig för då orka jag inge mer jag har haft sån träningsvärk efter allt spring fram och tillbaks. Vi hade sätt upp tält på fotbollsplan brevid oss. När jag vakna i går klockan 9:00 och mådde bra så va jag rätt så glad att jag inte hann drick så mycket. Tog med mig en dricka och gick ut och städade tältet, fy fan hur det såg ut. När jag va klar med tältet så tog jag bilen hem till mamma med alla pressenter och en tårta för det blev tre tårtor kvar. Tack Birgit för dom goda tårtorna dom va en succe på festen. Tack Johnni för hjälpen per sms hahaha. Jag passa på och åt frukost hos mamma också. Sen åkte jag hem och tvinga upp Henrik som mådde så dårligt för jag ville ha upp skyddsnätet till studsmattan innan barnen kom hem men det gick i slomotion så det hann vi inte. Vi hade köpt nattmat till festen, korv med bröd men det blev inget så det tog vi som lunch i går vi va väl ca tio stycken och så tog vi tårtorna som va kvar. Lyckat!!!
Idag har jag jobbat kvällen men de är snart dags att gå hem ser jag om en halvtimme... GÖTT!!!!

Ha en bra kväll mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0