Fredag och man ska va glad

Jag skulle vilja spy ut all galla här men det går inte för då läser vissa det och så blir det helt fel!
Jag va på så jävla bra humör förrut men det är borta nu får se om det blir bättre sen jag hoppas det för jag kommer att bli en grinkärring snart om det fortsätter så här. Jag är så jävla hungrig också och då blir jag inte go det vet alla som känner mig hahaha Den här helgen kommer att gå ut på att göra snyggt på gården, klippa gräset är ett måste. Henrik åkte precis här i från,  jag kan bara säga att vi känner varandra väldigt bra för han dök upp här men kina mat och det var det jag satt och längta efter så nu är jag mätt och livet känns lite lättare. Tre timmar kvar på denna arbetsdag sen är det helgen.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0