fredag 1 maj och livet suger!

I går jobbade jag och sen åkt jag hem för att göra mig iordning för vi skulle till Åsa men glädjen eller rättare sagt det glada humöret försvann fort. När jag kom ur duschen så kom Henik och berättade att min lilla MÅNS hade blivit påkörd och att han va död. Týdligen hade min morbror kommit till Gittan vid tio tiden i går morse och berättat att det va en katt som blivit påkörd så Gittan va med och titta om det va Måns men det tyckte hon inte att det va men det va det för Henrik fick veta detta när jag duschade så han åkte och titta och det va min lilla älskling jag torkade mig och åkte och hämtade hem honom inte ens en sommar i nya huset hann han med kan knappt hålla tårarna tillbaks medan jag skriver och på allt det så sitter man här på jobbet. Livet är allt bra värdelöst ibland!!! Jag satt vi vägkanten och gråt ett tag tills det var dags att åka hem och berätta för William vad som hänt. Han har pratat om det nu hela tiden om att Måns är i katthimlen. Tycker det är viktigt för honom att förstå sånt nu! Vi åkte till Åsa ändå för William ville det och såg fram emot det. Det blev en trevlig kväll trots omständigheterna. Vi cyklade hem sen. Idag har jag jobbat men slutar snart ska grilla sen muma och så ska jag hem och gosa med min andra katt för han har varit lite orolig sen igår. Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Uch... inge vidare, har mist 2 katter själv som blivit påkörda. Första katten var halvdöd som tur va hade grannen hittat henne o fått avlivat henne så hon slapp plågas :-( hur kan folk bara fortsätta köra när dom kört på ett djur o bara lämna det? Själv hade jag ju stannat o kollat halsband eller id märkning. Våra katter hade både och... men inte att nån hörde av sig....

2009-05-14 @ 13:07:30
URL: http://wilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0