Blir så trött

Jag blir så trött på folk som ljuger hela tiden och till och med om sånt man inte behöver ljuga om GUD VA TRÖTTSAMT!
Gött att man ligger steget före i alla fall...
Jag förstår inte riktigt vad man får ut av att ljuga så mycket som den här människan gör.
I går när jag kom hem så hade snälla Becka varit hem med jordgubbsskott som jag ska ha i mitt lande Tack tack jag han precis få ner dom i backen när det började regna. 
Mamma och Gittan kom hem i morse så Gittan satt barnvakt medans jag och mamma va ute och gick sen tog jag mig en gooo dusch innan dom drog hem. När jag hade lämnat barna på dagis så bjöd mamma på middag alltid lika gott med mat när man är borta. Nu sitter jag här på jobbet och ska jobba hela kvällen : ( 
Jag längtar så till semestern och bara få va och inte.......

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0