Tisdag

Det är tisdag och jag är otroligt positiv konstigt nog. Jag tror det är för att jag tränar som livet börjar ljusna, ska bara ta tag i det här med solningen också. Jag har fått en förfrågan om våldgästning så till helgen blir det fullt upp. På lördag ska jag jobba en stund sen ska jag och barna på barnkalas Tindra har fyllt 5 år. Söndag ska vi allihop på barnkalas hos Kevin som också fyllt år. Sen får vi inte glömma att jag ska få in träning  också annars kommer jag att få ångest och till sist så ska jag också få in kära Frida. Det ska jag väl lyckas med hahaha. Jag tror vi får ta Frida på söndag. Kanske ska ut till helgen men Ölen gör det ju ogjort med träningen : ( så vi får se. Nu slutar jag snart ska bli gött att komma hem jag är så jävla hungrig så jag får nog åka till skived först och köpa lite bröd för det har vi inte hemma!!!! När jag jobbar kväll så blir det aldrig något handlat för Henrik åker inte gärna iväg inte med barna ialla fall. I morgon får jag lön jävlar vad gött ska försöka hålla lite bättre i pengarna den här månaden man blir lite inspirerad av fattig bloggen faktiskt. Vi har det väldigt bra men vi slösa så vi svenskar med jobb. Kan andra klara sig med så lite pengar så ska väl vi andra också göra det. ELLER???????
Den här månaden dimper det ner en räkning från skara sommarland också!!!!!!! Men men vad gör man inte för barna.
Räkningar är ingen ide att börja disskutera för då blir man deprimerad om man aldig har varit det förrut hahaha

Ha en bra kväll jag ska skynda mig hem till desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0