Saknar Frida!!!!!

Jag måste bli bättre på att skriva här men jag är så less på allt nu så jag skulle bara klaga!!!
Jag saknar Frida....speciellt nu när jag behöver någon att snacka skit med, tror att Henrik börjar bli rätt trött på mig och mitt tjat :)
Allt känns värdelöst skulle behöva semester reda nu.
Önska att jag kunde skriva av mig här men det finns endel som inte bör veta vad jag tycker och vet!!!
Mitt största problem nu är att jag skulle vilja ha ett mer aktivt jobb man använder inte hjärnan så mycket här man måste liksom slå av för att orka med allt och alla.
Det känns fruktansvärt att man istort sett bara ser barnen på helgerna! På veckorna så kommer man hem äter och lägger dom...det blir att man umgås med dom ca 3 timmar om dagen.Ska bli så SKÖNT med sommar så man blir lite pigare och kan va ute länge på kvällarna.
I bland känner man att man vill bryta kontakten med vissa mäniskor men man kan inte, vad jobbigt det är....
Vissa dagar är man sugen på att flytta långt ut i skogen så ingen kan hitta en, men dom kan ju i och för sig snacka skit om en ändå.
Nog bäst jag slutar innan jag spyr upp för mycket!!!!!

I helgen var jag och Henrik till Stockholm..sov på hotell och va på Metallica det va skönt att få lite egen tid inte för att det var så avslappnande för det var folk över allt och rummet var så litet att vi fick sitta på varandra..POSITIVA jag!
Metallica va SKIT bra!!!! Ingen ide att beskriva för man var tvungen att va där för att förstå.
Tycker synd om alla som gick miste om det på söndagen.
 
Ha`t bra!


Kommentarer
Postat av: Frida

Å jag saknar dig!!!!

Älskligs hjärtat...

Min enda vän, som jag nu inte sett på över 100 dagar, jävligt kasst avmig men vi vet ju båda varför...

Hälsa alla mina hjärtan där hemma, vem vet, får jag bara nån krona kanske jag kan tanka bilen å komma å hälsa på, lever på existens minimum just nu, får pengar den 28:e å har knappt 70 kr på konton... Kul liv. men kanske att T kunde ge mig pengar i morgon trodde han, säkert säger jag då... Men vi håller tummarna!!!

Puss på dig

2009-03-13 @ 00:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0