På jobbet.....

Sitter på jobbet och har roligt  NOT!!
I dag var vi och klippte oss! Jag ville inte att Natalie skulle ha lugg eftersom jag har sett hur andra barn ser ut och det räker för min del men hon klippte lugg på henne och hon blev SÅ SÖT! Så jag förstod att föräldrarna måste klippa dom för det här va ju fint. William fick den vanliga frisyren tuppkam. Viken underbar dag det har varit, vad mycket man hinner med såna här dagar. När jag hade varit på dagis och lämnat barnen så åkte jag hem och gjorde mat, tre olika rätter han jag med på en timme innan det var dags att börja jobba. Börjar bli lite piggare nu när man är ute och går men jag börjar bli jävligt sugen på godis idag är det 8 dagar utan godis och dricka. Att inte dricka dricka är inte svårt men GODISET!
Jag längtar till semestern men det är jag nog inte ensam om : )

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0