Över

ja då va helgen över då IGEN!!!!
I går åkte jag och jobbade ett par timmar sen tog vi en promenad så William fick ta cykel premiären.
På kvällen drack jag lite vin och lagade mat och Henrik renoverade för fullt.
I dag var Henrik och barnen i väg till farmor en sväng och jag fick va själv en stund tog mig en dusch sen dammsög jag och vek tvätten gött att få göra det i fred! Natalie hade ramlat ur barnstolen uppe hos farmor så hon är lite blå slagen nu. När dom kom hem så åkte vi till Abbe och firade Julia som fyllde år för ca två veckor sen Fredrik och Ebba var också där så det var full rulle. Natalie stor trivdes och gick runt och sa Ebba hela tiden.
Vi snacka lite skit och fikade det var trevligt för det var ett tag sen vi va där.
Nästa helg får vi se vem vi våld gästar tror det får bli Putte för det va också ett tag sen. Vi va där förra helgen men då va dom inte hemma. Till mat blev det pizza på värmlandspizzan muma!

Nu tar jag natta!

Kommentarer
Postat av: Frida

Våldgästa mig vet ja...

Det vore nice

2009-03-24 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0