Mycket har hänt....

Ja mycket har hänt men jag blev så jävla sur på bloggen så jag fick ta en paus.....
William hade sitt kalas på badhuset den 21 feb och det var en hit, jag tror alla tyckte det.Den 24 feb kom Marie till jobbet och bjöd mig på en semla och det tyckte jag om eftersom jag inte ätit något söt på hela dagen, hade bestämt mig den dagen att det fick va slut på allt gött men jag är inte så svår hahaha.En semla gör ju inget..bara det att pappa också kom med en semla dagen där på Jävla Skit.
Det var den bantningen också...det går inge bra för mig.
På måndagen bestämde vi oss för att dra upp till jaktstugan på fredag så på fredag efter jobbet bar det iväg.När vi kom fram på kvällen så var det bara att börja skotta oss in till stugan för snön gick ända upp till knäna på oss, vi kom in i stugan och börja elda för det var det viktigaste att få värme inne så vi kunde ta av oss kläderna.
Efter ungefär två timmar var det bra värme inne så vi kunde komma till rätta.
Det är camping liv det ingen el inget vatten mitt ute i skogen hahaha.
Dagen där på skulle vi grilla korv var det tänkt men eftersom det var så mycket snö så fick vi gå ut till väggen där det var plogat och grilla och medans barnen blev mer griniga för dom inte kunde röra sig och det var kallt så barna höll på att frysa ihjäl som William sa så bestämde vi oss för att åka hem en dag tidigare inte mig emot, åker hellre dit när snön är borta.Innan vi åkte hem så besökte vi mina kusiner, min kusin Jennie fyllde 4 år så vi va där med en pressent  och stannade en stund på fika.Sen bar det av hemåt... skönt för jag hade börjat få väldigt ont i halsen.Väl hemma kröp vi ner i soffan allihop och väntade in melodifestivalen.
När jag vakna på söndag så hade jag ännu ondare i halsen och Henrik kände sig lite hängig.
På måndag mådde vi inte så bra jag och Henrik men vi gick iväg till jobbet ändå det kunde ju ha gått men nej då det gjorde det inte.
Henrik fick gå hem redan 9:00 medans jag klara mig ända till 12:00 sen var det kört sen dess har vi varit hemma och vi mår fortfarande inte allt för bra Henrik har feber jag har ont i halsen och mår illa mm
Nej jag är inte med barn, man kan må illa ändå...
Till helgen ska vi till stockholm och kolla på Metallica och då spelar det ingen roll hur sjuk jag är för biljetterna kostade VÄLDIGT mycket.

Nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre i morgon.

Kommentarer
Postat av: kicki

Vilken gullig blogg du har...hopppas att ni nu är bättre och att de små liven inte också blivit sjuka..

kram på er

2009-03-06 @ 13:27:33
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

TJOHO!!!!!

Jag hittade hit...

ok har du en får väl jag åxå skaffa en då, men vad ska jag skriva om, jo, vad alla mina dagar tar vägen för jag glömmer hela tiden...som en dagbok, å nu har jag ju inget "hemligt" liv heller att dölja...

Vi måste ses snart, i veckan, men inte tis-kväll tors-dag...men nu måste i ses, vet du att jag bot här i 14 v lördagar idag, dvs att ni bott där borta minst 16-17 v redan å rent krass kan man ju räkna lite lätt 177=typ 120 dagar alltså,witch means att det är typ 245 dagar kvar så har det gått ett år, å det är ju lika långt som det har gått nu 2 plusminus 5 dagar..

Så med m in lilla mattematiska uträkning då så betyder det att vi inte sets på 1/3 v året...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA

puss å hoppas ni har det gött på metallica

2009-03-07 @ 12:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0