Melodifestivalen?????

Hur kunde det bli så fel?????
Juryn viste vad dom gjorde men vad hände med svenska folket????
Man kan tycka att juryn skulle ha mer att säga till om som håller på med musik mer än vad vi gör :(
Ja ja smaken är som baken blev bara så jävla besviken!
Kommer vi långt med den låten så kommer jag att bli väldigt förvånad.
Nog om det snart blir det sängen är så jävla trött, hoppas bara att jag får sova i natt.
Natalie har fortfarande feber kom på att det kan vara av sprutan hon fick på bvc för en och en halv vecka sen.
Hoppas hon är bättre i morgon för jag har inte råd att va hemma något mer den här månaden.
Jag och Henrik är hemma varanan gång så den här gången är det min tur. Det blir lite orättvist ibland men så är det.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

MELODIFESTIVALSFJASKO!!!!!

OPERA VAD ÄR DET? me no like...

2009-03-14 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0