Lördag jippi..

Det blev ett kort inlägg i går jag började tidigt men sen kom det kunder och när dom gått så var det dags att stänga.
I kväll blir det go mat och melodifestivalen med mamma och Gittan. Tror även att det blir några öl och ett glas vit faktiskt.....Känner jag mig själv rätt så kommer jag säker att bli sugen på att gå ut i kväll.
I natt har jag inte fått sova mycket för min dotter har gnyt och gråtit hela natten i sömnen! Konstigt nog så är det Henrik jag vill slå ihjäl om jag inte får sova..stackarn.
Henrik är så duktig och jobbar på med övervåningen så nu är det snart dags att sätta tak. Jag längtar så tills det är dags att flytta upp.. En timme kvar sen ska jag åka och handla med mamma, maten till i kväll.

Dagens fråga: vem vinner i kväll?????
Jag tycker att Sarah Dawn Finers låt är underbar!

Ha en trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

men var var det för J'''la låt som vann då??? HELT otroligt... och det var svenska folket... jaja nu behöver man ju inte ödsla tid på den stora finalen.. kram

2009-03-14 @ 23:07:00
URL: http://mariejonsson85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0