Kvällen

Ja nu är det kvällen barna är i säng och sover och jag inväntar desperate. Skulle vilja införa desperate tisdagar med vännerna igen, jag införde ju det med Marie men så flyttade vi så nu sitter jag här själv igen.
Är så jävla sugen på någon go mat ändå har jag ätit kvällsmat. Henrik renoverar på för fullt det börjar bli kris nu när det börjar bli  ljusare ute... barna tror oss inte när vi säger att det är kvällen och min dotter vaknar alldeles för tidigt på morgonen.
Jag som är van att gå upp vid 9:00 tidigast går nu mer upp vid 7:00 det tar livet av mig!
När barnas rum är färdiga så ska jag med en gång åka till stan och inhandla rullgardiner hahaha
Nu börjar snön smälta bort på gården så nu börjar man se hur det ser ut där ute ROLIGT!
Direkt snön är borta och det börjar bli varmt så ska jag börja ute i trädgården sen tror jag att jag ska bjuda hit Frida för hon är som jag ÄLSKAR att va i trägården och greja och jag kan VÄRKLIGEN behöva hjälp för jävlar hur det ser ut här ute! Ingen har rört gården på ca 10 år tror jag.
Förra veckan kom skara räkningen men den va ju ungefär 2000 :- dyrare än den skulle så i dag kom den rätta räkningen ska bara ringa Marie så hon får ge mig pengar också för halv är hennes hihihi

Nu måste jag hitta mig något att äta på ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0