Härliga måndag.... NOT!

Jag försov mig i morse som tur va vakna Natalie och ville ha välling annars hade jag aldrig hunnit, William och Henrik fick ligga kvar, inte Henrik emot för han känner sig inte heller helt bra. I lördags släckte vi ner allt och stängde av allt  förrutom spisen lika bra att göra allt när man ändå är på gång hoppas att det gjorde någon nytta. Nu återstår det bara att se om det blir en babyboom om nio månader  hahaha.
Jag va i valet och kvalet om jag skulle gå ut i lördags men som vanligt blev jag så trött efter maten att jag bara ville sova så det blev inget. På söndagen blev det en go ägg frukost som vanligt på helgen. Efter fukosten va det bara till att börja göra sig iordning för vi skulle på kalas klockan 12:00. På kalaset blev William dårlig han fick hög feber och satt bara hos mig eller Henrik hela tiden. Trodde det skulle va bra nu när dom har varit sjuka så mycket med det var det tydligen inte.
Det va gött med fika det behövde jag efter en godisfri helg men duktig som jag är så tog jag inte så mycket inte så mycket som jag brukar i alla fall. Innan vi skulle åka hem så lyckades Natalie ramla och slå i näsan rakt i en pall, tur att dom är tåliga för jag trodde att hon kunde ha brutit näsan men det värka inte så. I morse såg det mer ut som hon hade skrapat näsan. Det är så när man ska gå runt i andras skor. När vi kom hem så va dom så trötta barna att dom la sig och sov bege  två, William fick alvedon innan. Alvedonen har inte tagit så bra tycker jag för febern gick aldrig ner. När vi kom hem i går så hade han 39,1 nästa gång 39,6 och i natt 40,1. William och Henrik va nyss här William fick en glass och han såg piggare ut men då har han fått tabletter i dag i stället....dom kanske är bättre???
Fyra timmar kvar att jobba och det enda jag gör är att drömma om sommaren och semester.

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0