Frisk..

Nu är Natalie frisk så i morgon blir det till att arbeta igen : (
I morse fick jag sova till klockan 8:30 det var skönt eftersom Natalie den senaste tiden vaknat vid 7:00.
Ringde mamma när vi vaknade och fråga om hon ville med och gå upp och lämna William på dagiset, det ville hon så vi åt frukost och gjode oss iordning innan vi skulle gå ringde Marie hon ville också följa med så när hon kom så bar det iväg. Det enda jag kan tänka på är att gå ner i vikt och bli lika smal som jag va när jag träffade Henrik.
Jag ska lyckas!!!!!!!!!! Jag har hunit med en hel del i dag promenaden, disken, dammsugat och tvättat.
I morgon ska vi klippa oss ska bli så roligt och se hur Natalies frisa blir.

När vi fyller 30 år så har jag och mina vänner pratat om att dra utomlands vet inte om alla följer med men i dag beslutade jag och Lollo att vi drar vilket som. Så nu är det bara till att börja spara!
Nu ska jag gå och titta till min sambo som renoverar sen ska jag titta på teve.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0