Deprimerad

vet inte varför men allt känns så himla jobbigt nu! Henrik märker att jag är deprimerad och jobbar med övervåningen för att göra mig glad... är det något jag älskar honom för så är det att han skulle göra vad som hellst för mig och för att jag ska bli glad.
Han och barnen gör mig glad det är inte familjen som är problemet det är så mycket annat! Hade jag inte haft min familj så hade jag nog blivit tokig vid det här laget :) Bara våren kommer så tror jag allt släpper men det känns som en evighet dit..
Jag har börjat ta tag i vikten också inte det roligaste men nödvändigt. Går med mamma när vi kan, äter inge godis och dricker ingen dricka vet inte hur länge det kommer att hålla i sig men jag har klarat det ett par dagar i alla fall.
Det kommer nog att bli shorts och t-shirt den här sommaren också. I morgon blir det inget jobb för Natalie har fortfarande feber. I natt vakna hon halv ett och skrek rakt ut.. vi gick upp och det vissade sig att hon hade 39,6 så det var kanske inte så konstigt om hon skrek. William får i alla fall åka till dagis för han håller redan på att klättra på väggarna man skulle kunna tro att han varit inlåst i en vecka .. vet inte vad det är med han : )
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0