Dagarna har gått fort

ja för en gångs skull så har veckan gått fort.
Har inte gjort så mycket den här veckan förutom att jobba, i går va dagiset stängt så jag börja inte förrän 16:00 när Henrik kom hem. Jag hann med mycket hemma städa, tvätta, diska, måla påskbrev med barnen, betala räkningarna, laga mat, ducha och spela kort med William så mycket va det länge sen jag han med med båda barna hemma. När jag va nere i tvättstugan så passade Natalie på att va i spisen så när jag kom upp så va det sot på tapeterna i köket men jag orkade faktiskt inte bry mig. Vit tapet i köket,  behöver jag säga mer???? Nu sitter jag på jobbet slutar klockan 13:00 sen ska jag bara hem och hämta barnen för vi ska ju på kalas hos Tindra.
Va och skulle köpa packet till Tindra på Ica det var inte lättaste men jag tror att jag fick till det till slut hahaha.
Ska bli roligt att umgås med alla i dag det va ett tag sen man känner sig lite utanför när nästan alla är hemma och är mammalediga medans en annan jobbar hela dagarna så när dom har kafferep så jobbar jag  hahaha
Det va nys in en kund som sa att jag kunne få köpa ena hans son om jag ville för i dag va han inte värd mycket  sånt tycker jag om när man är ärlig för det är så man känner ibland. Man älskar dom men ibland orkar man bara inte.
Jag vet inte om jag ska gå ut i dag eller inte, vet inte ens om jag är sugen... jo lite sugen är jag att.
Dagen började nere i tvättstugan så vi får se hur den slutar hahaha
Alla skriver och pratar om vädret i dag det börjar bli lite tjötigt faktiskt. Kan ingen va positiv det kan vi behöva allihopa tror jag.

Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0