Äntligen fredag

Ska bli gött med helg! Denna helgen ska henrik sätta taket, det börjar närma sig : ) Va in på colorama innan jobbet i går och kollade på golv och tapeter jävlar vad dyrt det kommer bli golv ligger på runt 15 000:- härligt! Taperter kommer att ta flera dagar att bestämma fanns typ en miljon pärmar. Såg jätte fina tapeter men 500 :- rullen skulle inte tro det va.
Jag och Henrik härmar Henriks bror så vi har börjat köpa trisslotter lite då och då som vi sen ska skrapa på midsommar är redan uppe i 22  trisslotter men mer ska det bli för jag har tänkt att bli miljonär på midsommar hahaha.
Vart tog solen vägen i dag då när det är fredag och allt????
I kväll ska det bli mys för jag är inte sugen på att röra ett enda finger sen när jag kommer hem men det vet man väl vad det blir med det  : (
När helgen kommer så vill man hinna med så mycket men tiden är så kort så när helgen är över så har man inte gjort något speciellt..Börjar bli lite sugen på att gå ut någon helg vi får se.. jag är bjuden på fest i Kil nästa helg så kanske blir det redan då! Jag har lite panik för att jag inte har varit ute och gått på två dagar så det får nog bli en promenad i morgon.
En timme kvar bäst jag gör något ha en trevlig kväll!!!!!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej..

Önskar jag kunde hålla med dig om...äntligen fredag...men jag är såååå jävla trött på å va i denna jävla fängelsehåla så jag dööööör snart!!!!!

Allt är så jävla tråkigt, sitta här själv dag efter dag helg efter helg, jag vet inte vad jag ska ta mig till snart, så va glad för dina barn å din Henrik-alla borde få ha en egen Henrik!!!

Så nästa gång du tycker att allt är trist jobbigt å jävligt, tänk på mig å va tacksam för att du har ett liv...kvar...å inte sitta strandsatt me hela ditt liv bortryckt bara så där över en natt...inte få behålla nåt, allt försvinner från dig, tänk dig den tanken bara, då kanske du uppskattar vad du har...

Livet är jävligt orättvist, jag är så jävla trött på allt just nu så jag vet faktiskt inte snart vart jag ska göra av mig själv längre, vet att jag sagt det förr men jag är så nära nu på å inte orka nåt mer.

Livet går vidare, självklart, men jag orkar inte ha det så här längre, jag är så trasig i mig själv nu så du kan aldrig ana...

Min kropp börjar lämna walkover nu!!

Saknar er, å jag är så less Susanne, så jävla less på allt!!!



2009-03-20 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0