vilket väder....

Jag mådde inte så bra när jag gick till jobbet i måndags men jag trodde det skulle gå ändå men det gjorde det inte febern bara steg och jag hade ont i halsen så jag har varit hemma tills i dag och som ni vet så skriver jag inte mycket här när jag är hemma.I söndgas va det morsdag och jag fick ett våffeljärn av min kära familj så det va jag tvungen att inviga i söndagskväll. Jag bjöd hem mamma och Gittan men vi blev fler för Fredrik och Ebba kom också. Men den största överaskningen va när jag skulle titta ut en sväng och Frida stod där. Har saknat henne mer än jag trodde så vi stod där och krama varandra och grät. Hoppas vi ses snart igen!!! Älskar dig Frida! Det tråkiga va ju bara att jag stod med våfflorna så jag han knappt prata med henne och när jag va färdig så skulle dom åka, ja dom för Frida hade med sin nya pojkvän. Han värkade helt okej bara han är snäll mot min Frida så.
I dag ska Henrik och Gittan sätta upp det sista av taket sen så........

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0