Studenten

I dag jobbade jag till klockan 14:00 sen va jag hem och byte om och hämta kläder till barnen för dom fick byta om  på dagiset. Klockan 15:00 skulle vi va i siggre vi blev lite sena men bara en kvart. Det bjöds på potatissallad och kallskuret det va jätte gott, till efterrätt blev det jordgubbstårta, glass, grädde maränger mm kunde ha suttit kvar där resten av kvällen och ätit men tyvärr var jag ju tvungen tillbaks till jobbet och jobba mina 8 timmar men nu är det bara 45 minuter kvar. Snart fredag och det ser jag fram emot. till helgen ska Henrik slipa och spakla det sista sen ska vi börja måla taken som vi tänkte bli färdiga med innan Fredrik kommer och drar färdigt elen.

Ha en trevlig kväll alla nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0