måndag

denna tråkiga måndag som dyker upp varje vecka.
Nu börjar man räkna ner, snart semester i 6 veckor och det ska bli SÅ underbart! Ca 8 arbetsdagar kvar : )
Vi har inte planerat så mycket inför sommaren men det blir i alla fall till att åka till stugan sen ska vi till skara sommarland, tänkte även komma i väg till något zoo. Frågan är bara vad jag och Henrik ska hitta på bara vi????
Jag har velat åka till liseberg nu i ett par år... utan barn alltså men det blir aldrig av kanske ska sattsa på det.
Sen har jag och Lollo planerat att åka till dalsland och uddevalla och hälsa på alla gamla kompisar. Det blir nog rätt mycket ändå ser jag nu när man lägger i hop allt. Inte nog med det så ska vi hinna med att byta bräfodring på huset också : (
Denna veckan kommer skatten och jag är jätte glad över hur mycket det blev men det är lite tråkigt att allt ska in i huset.
Om vi ska ha råd med allt så måste det in där...men i slutänden så kommer jag va gladast för det.

Go kväll på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Japp... det stämmer, dock är det inte så mycket skrivet där. Jag har den hemliga bloggen eftersom jag skriver om lite mer personliga saker så jag vill ha koll på vilka som läser den

2009-06-08 @ 19:29:27
URL: http://wilding.blogg.se/
Postat av: susanne

Okej då förstår jag.

2009-06-09 @ 15:41:28
URL: http://wwwtrollmors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0