lördag

I går va jag och William lediga för William skulle till logopeden för att kolla talet.
Det va inga problem nu men vi skulle kolla om ca 4 månader igen eftersom han ska sätta in rör i öronen om en månad så  kan det ju bli bättre sen. Sen mös vi mest hela dagen. I dag jobbar jag tills klockan 14:30 men sen ska jag hem och njuta för vi är nämligen barnlediga i dag för mamma har tagit med sig barna till stan och sen ska dom sova där i natt.
Ska bli gött med sovmorgon om man inte vaknar tidigt som vanligt då förstås. I morgon ska jag och mamma åka till blomsterlandet  äntligen är det dags hahaha.

Om det är någon som är intresserad så har jag en soffa, en spjälsäng och en dubbelsäng till försäljning på blocket.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0