Fredagen är äntligen här.....

Jag vet inte va det är men jag är så jävla trött hela tiden!! Det känns att det är dags för semester!
Idag efter jobbet så tänkte jag åka in till stan för att kolla in sommarrean kanske kan finnas något bra. Barna behöver både det ena och det andra men så är det jämt tycker jag. Sen jag fick Natalie så gör jag inget annat än köper kläder det är alltid något som dom har växt ur.

I morse vackna Natalie och va väldigt förkyld så nu är det dags igen.....
Jag har inte många dagar kvar att jobba nu innan semestern så jag hade tänkt att jag skulle slippa vb dom dagarna men det värkar inte som det kommer att gå. Jag håller tummarna!!!
På midsommardagen skulle jag och Henrik åka upp till stugan med barna och gå och titta på rybak men då fick jag se i tidningen i går att han hade ställt in allt,  jävla typiskt när man planerar något : (
På midsommar är vi alltid men Henriks familj men förra året så åkte vi hem på kvällen och grilla hemma hos mamma istället och det blir nog så i år igen för det är skönt när barna kan gå och lägga sig när dom vill och i år tänkte jag att då kommer vi i säng i tid också eftersom vi skulle till stugan men nu vet jag inte vad vi ska göra för nu kan ju jag också dricka när jag inte ska köra dagen där på.
I går bestämde jag och Louise datumet för resan till Färgelanda/ stigen så  Fredagen den 17 juli bär det av mot minnena och förhoppningsvis ALLA gammla vänner. Det är en person vi inte har fått tag på än och det är Ronny vi vet inte hur vi ska hitta honom men än ger vi inte upp.

Nu ska jag jobba så ha det!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0