Den stora dagen...

Ja då va det den sista dagen innan semestern äntligen det ska bli så skönt att bara va hemma och göra vad man vill när man vill. Jag är inte frisk än men jag kunde bara inte va hemma den sista dagen hur dårligt jag än mår. Väldigt fint väder i dag NOT!! Men men bara det blir bättre i morgon. Kan va roligt för barnen att få va ute och leka och att klä midsommarstången. Vi ska börja semestern med att måla taken på övervåningen, det skulle ju igentligen va färdigt nu men eftersom jag blev sjuk så har vi inte hunnit med det. Förhoppningsvis hinner vi mycket till veckan när Henrik kan hålla på hela dagarna. I går när jag skulle köra barnen till dagis så va det en gubb fan som höll på att köra in i sidan på bilen ( natalies sida) jävlar vad arg jag blev. Jag stannade bilen klev ur och skällde så det visslade om det, jag vet vem helvetet är och han skulle inte ens få ha körkort. Får jag se röken av den bilen och han när jag är ute och kör bil igen så är det kört för honom. Han ska va glad för att han satt kvar i bilen!!!!
I kväll när jag kommer hem så är det en miljon saker som ska göras måste handla till i morgon måste tvätta så att alla har kläder tills i morgon för tvätten har inte tvättat sig själv när jag har varit sjuk hahaha mm
Det är tur att Henrik är så flitig, han har klippt gräset och han har städat bilen.

Ha en bra midsommar allihop!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hoppas du är frisk nu och att din semester är bra, du har ju sol och det är ju ett plus på semestern...ni kanske tom har badat redan.

Kramen på dej

2009-06-26 @ 16:57:36
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0