Tre veckor har gått...

Ja nu är det bara en vecka kvar tills våran semester tillsammans  är slut. Jag har ju två veckor till men bara med barna.
Vi har inte gjort så mycket mer än renovera men jag är fullt nöjd med det för nu tapetserar Henrik det sista och sen så ska bara Tommy hit och lägga golv,  ja och så ska ju Fredrik hit och göra klart det sista med elen men han är så snabb så det är inget hinder. Tommy har spaklat två golv redan så där är det bara att lägga på mattan. Det ska bli så gött att flytta upp och sen ska det planeras en inflyttningsfest funderar lite på om vi ska ta en kräftskiva mums. 
Det har jag glömt jag gick ju och blev halt förra helgen när vi va hos farfar. Vi skulle gå ner till älven och bada jag, henrik, barna, pappa, christina och två hundar så det va fullt upp, vi skulle gå ner för en slutning och längst ner trampa jag på ett träd men en kvist på och kvisten gick rakt igenom skon och in i foten jag blödde så mycket att jag till slut va helt snurrig men väl nere vid älven med foten i vattnet så slutade det blöda men det har inte varit roligt har knappt kunat gå på foten förrän nu.
Vi hade i alla fall en trevlig dag hos min farfar med smörgåstårta och grillat på kvällen synd bara att farfar inte kan göra sig av med ruggugglan. Hon är så jävla lik den där fattig kärringen i Emil i lönneberga kommer inte ihåg vad hon heter.
Hon till och med äter som henne.

Nu ska jag kolla vidare ha en fortsätt trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0