tisdag..

Veckorna bara går...
Nu har jag en och en halv vecka kvar tills jag börjar jobba fullt igen. Det ska bli både gött och tråkigt, gött för att man vill göra något och tråkigt för det är gött att va hemma plus att det har varit underbart att få va hemma med barnen man ser dom ju inte mycket annars eftersom man jobbar och dom är på dagis men det är ju så livet är!I helgen va jag och Lollo och hälsa på gamla kompisar, det va kul att se dom igen men det hade varit ännu roligare att ha fått träffat fler. 
Tidigt i  morgon ska William opereras, lite nervöst faktiskt.. Jag har lovat honom en leksak eller godis när vi är färdiga vi får väl se vad han känner för då.
Nu ska vi snart åka på kalas till  kussen Hanna som fyller år sen ska William och Henrik och se på Cross tävling i Kil tror ni William längtar eller : )
Ja just det William har ju fått en egen Cross nu så nu kan han det också tog en dag så körde han på sen hahaha
Jag och Natalie ska åka till Birgit ( farmor) efter kalaset för hon ska sova där i natt vi kan ju inte direkt ha med henne i morgon när vi ska till sjukhuset.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0