semester

Semestern bara rullar på! Nu har jag haft semester i snart två veckor redan.
I går kom vi hem från skara sommarland vi var där i två nätter och vi fick världens bästa väder bege dagarna.
Vi va där med Henriks syster Marie och hennes son Melwin och på måndagen fick vi även besök av Håkan som va med in på måndagen.Barnen hade jätte roligt och jag njöt av att ha allt  färdig betalt för vi köpte till all inclusiv, blev en hel del glass kan jag säga!!! Annars så har vi inte gjort så mycket under semestern mest slappat i alla fall jag och barna för Henrik har tapetserat, Natalies rum är snart färigt och Williams rum står på tur. Elen och datan är dragen.
Under veckan kommer Tommy hit och ska kolla för han ska lägga golven åt oss. Det får bli en redig inflyttningsfest sen när allt är färdigt.

Fortsatt bra sommar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0