Mitt nya liv...

Mitt nya liv fortsätter...
Jag har nu varit rökfri i 11 dagar  och har även börjat reglera mitt mat intag.
Alla som känner mig förstår vilket JÄTTE kliv det här är hahaha.
Hoppas bara att det håller i sig!
Trot eller ej så har jag börjat gå ut och gå med mamma, dä ni.
Men det är ju inte varje dag det passar med heltid och två små barn.
Jag tänkte att jag skulle kunna vissa mig ute till sommaren inte i bikini utan överhuvudtaget hahaha.
Nu va jag allt rolig, man får tänka så att det finns dom som har "större" problem.
I morgon ska jag på begravning urrs vad jobbigt klarar inte av när mina nära och kära gråter.
Man går ju för att en sista gång vissa att man bryr sig så det är bara att åka iväg även om det är jobbigt.
På Lördag ska vi på 18 års fest men vi ska inte va där förrän 17:00 så jag tänkte att jag skulle lura med mig någon till lekstunden innan vi ska dit, barna behöver nog sysselsättas innan det!

Nej nu får jag ta och jobba lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0