Ja så duktig....

Ja så duktig jag är jag bara vräker i mig kaffe bröd.

Jag har snart ätit upp ett fyrpack mazariner och jag är bra sugen på en chips påse också,  herre gud jag kommer ju att sluta som en liten jul gris fet så jag rullar fram.
I kväll eller imorgon efter jobbet så är det jag som ska göra matlådor annars kommer jag att fortsätta så här.
Men med rökningen går det bra ialla fall....
Nu ska jag ta den sista mazarinen och sen ska jag börja göra iordning för att stänga butiken.
Hur fan kan det va lättare att sluta röka än att sluta äta götte saker???????
Förstår inte!!!

"Ingen förstår hur dårligt jag mår"
(lejonkungen)


Kommentarer
Postat av: marie

jasså det blev mazariner ändå :) själv så kom håkan med glass fast Melwin vaknade så den smälte bort.. lika bra de kanske.. haha

hade kul på jobbet

2009-01-28 @ 09:14:12
URL: http://mariejonsson85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0