Helgen över...

Ja då var helgen över och det är snart dags att börja jobba igen.
I fredags var jag på begravning det var sorgsligt men det gick ändå ganska bra om man får säga så.
På lördagen åkte jag/barna och pappa i väg och hälsa på släktingar innan vi skulle på min kusins 18 års kalas.
När vi kom till kalaset fick vi god mat och god tårta det blev ganska sent vi åkte där i från runt halv åtta så vi var inte hemma förrän vid nio så barna sov väldigt gott i natt och ända fram till klockan var 9:30 i morse.
Idag har vi inte gjort så mycket mer än att riva golv på övervåningen, Henriks mamma kom hit och passa barnen så vi kunde riva lite.
Jag har inte varit ute på hela dagen i dag känns kan jag säga man blir rätt så tung i huvudet.
I morgon är det dags att fortsätta med dieten efter helgens alla götte grejer.
I dag har jag varit så anti har varit så röksugen men jag ska jävlar i mejen klara det här.....
Nu är det bara två och en halv vecka kvar tills William fyller 4 år och jag 28 år vart tar tiden vägen???
Det var ju inte längesen William föddes!!!
Det är bara två år kvar tills jag fyller 30 år HERRE GUD!!!
Jag får i alla fall va glad för att jag har två fina barn, hus och en karl.
Karln är jag väl inte alltid glad att ha men oftast hahaha.
Nu ska jag gå och kolla på tv innan jag lägger ner huvudet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0