Fredag......

Ja då var det fredag igen då!
Veckerna går fort men helgerna går ännu fortare.
Bantning, mindre intag eller vad jag nu ska kalla det gick åt helvete.
Jag äter allt och lite till...
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få sluta, det är ett par timmar kvar.
I morgon blir det fullt upp ska till stan och köpa pressent till Ebba sen åker vi direkt till Ebbas kalas som börjar kl 12:00.
Efter kalaset  dumpar jag av barnen hemma för jag ska med Lollo hem, jag ska med henne och hennes klass kompisar ut på dårligheter på kvällen.Är faktiskt lite nervös tänk om jag faller ditt igen..Man har ingen bra karaktär när man dricker har jag hört.Den här veckan har jag jag försökt att pussla ihop Williams kalas men lyckades inte så bra till och börja med men nu tror jag att jag har löst det.Räknade ut att det är runt 60 stycken och det går inte in så många i vårat hus just nu eftersom vi bor på en våning fortfarande.Så jag har hyrt badhuset i Deje den 21 feb.Jag var tänk att ha ett sånt där badhus kalas men det gick inte eftersom då får inga vuxna bada så jag hyr det bara, jag vill att vi ska kunna leka allihop hahaha.
Henrik ska hoppa från stora tornet precis som när han va barn hahaha.
Men eftersom det säkert finns dom som inte kan komma den 21 feb så får vi ordna ett kalas helgen innan också på alla hjärtans dag,  min familj kommer den 11 feb när vi fyller år.Det blir med andra ord tre kalas.
Om inte den här familjen slutar växa så får vi hyra en lokal varenda gång vi ska göra något.
Men men ett par ungar till får man väl räkna med eftersom alla inte har avlat färdigt än hahaha.

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

känner mig träffad :)

2009-01-30 @ 19:45:41
URL: http://mariejonsson85.blogspot.com
Postat av: Anonym

Med att inte ha avlat färdigt eller?

2009-01-30 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0