Den tråkigaste dagen....

Ja måndag!
Jag har upptäckt att jag inte är helt ledig en enda helg förrän i slutet av mars, det är till och med dubbel bokat.
Ledig då menar jag inget uppbokat.
Det här med bantning går väldigt dårligt jag kan bara inte hålla mig i från alla go saker och så tänker man
- ja, va fan det finns dom som är ännu fetare den här lila godbiten gör inget.
Jävlar va döm en är!
Jag skulle vilja ha en snygg personlig tränare så jag blev riktigt motiverad att börja träna hahaha.
Det komiska är att även om jag går ner i vikt så kommer jag inte att bli nöjd för det blir inte vi tjejer.
Det är ju alltid något som sitter på fel plats eller tvärtom.
Det är inte konstigt att killar säger att vi aldrig vet vad vi vill och att vi aldrig är nöjda.
Eller vad säger ni, stämer det inte?????I alla fall lite!
Ibland blir man ju snurrig av sig själv hahaha
Ja ja vi får väl se om jag blir fetare eller om jag kan ge f_n i allt godis och kaffe bröd.
Kaffe brödet är värst tycker jag.
Jag får göra som alla andra som tycker att dom är feta till sommaren sätta på mig en t-shirt och ett par shorts när jag ska bada.
Det är bara så tråkigt att sätta på sig kläder när man ska bada medans dom andra tar av sig hahaha
Det var skönt när man va med barn då hade man ialla fall en ursäkt
-nej jag är inte fet jag är med barn
och sedan va det
-nej jag är inte fet jag har nys fått barn
men nu är den minsta redan ett och ett halft år så vad ska jag skylla på nu????
Jag har två val antingen säga att jag är fet eller bli med barn igen hahaha

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0