Stressigt.......

Idag har det inte varit en lugn stund förrän jag kom till jobbet då förstås.
Körde i väg William till dagiset sen åkte jag och Natalie till stan med en gång.
Natalie hade feber i dag också så hon fick va hem.
Ja i alla fall så drog vi in till stan för att finna pressenter till William och det är ju inte så lätt när man inte vet vad man ska köpa....
Efter en och en halv timme var vi färdiga och då var det bara att stressa hem för att byta om innan jobbet.
Det var stressigt men jag han.
Henrik slutade vid lunch så han kunde komma hem och ta över lilla råttan, igår va han hemma hela dagen.
Jag var hemma nästan hela förra veckan så jag kunde inte va hemma mer nu.
Skönt att man är två så att man kan turas om att va hemma annars hade nog chefen inte haft något hår kvar på huvudet hihihi.
I morgon fyller JAG och William år.
Ja ja världens bästa pressent jag vet!!!!
"Har hört det så många gånger så om jag skulle ha fått en peng för varje gång så skulle jag va rik"
Jag vet är att jag inte kommer att få hälften så mycket paket som William ialla fall, men då har jag ju inte tre kalas heller!
Kan inte förstå hur tiden kunde gå så fort, redan 4 år sedan den första ängeln kom.
Jag börjar faktiskt bli sugen på en liten till så jag får nog ta tillbaka det om att bara vilja ha två barn.
Konstigt nog så kan jag till och med tänka mig  fyra men det får nog va bra med tre för jag ska klara av att ta hand om dom också.
William vill gärna ha en Natalie till men jag vill nog ha en kille till tror jag.
Jag kommer att få nog med problem när Natalie blir tonåring....... jag tror att det är så att hon har fått mitt temprament!
Inte bra!!!!!!!
Nu ska jag snart hem och baka tårtan som ska med till dagiset i morgon och så ska alla pressenter slås in, ska va glad om jag kommer i säng förre 01:00.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0