Måååndag........

Jävla måndag....Helgen började väldigt bra kom hem från jobbet vid 21:30 var hungrig så jag börja göra mat potatisklyftor och kött.
Jag la på köttet bara det att all olja skvätte upp på mig så jag brände mig och det var inte så lite heller, där jag brände mig som mest fick jag natt till söndag en stor blåsa som nu har gått sönder och det är såååå "skönt" inte.
Fick åka till apoteket i dag och köpa in lite saker sedan bar det av till mamma så hon fick plåstra om mig.
Det är så när man tror att man är så jävla duktig, är ju inte direkt någon kock.
På lördagen var det kalas för Ebba på leklandet (nöjes) det tyckte William va jätte kul jag såg honom inte mycket dom tre timmarna, men jag blev måttligt roa när jag betalade 120:- för Natalie och det var allt från 6 åringar  till 14 åringar där det skulle va 0-3 år så jag pratade med personalen som till slut lede till att jag fick prata med chefen som var väldigt trevlig och tog till sig det man sa KREDIT till dig, fick pengarna tillbaks och han sa att dom skulle fixa till detta problem.
Kände mig som en gammal gnällkäring men det handlar ju faktiskt om säkerheten för dom små barnen.
Klockan drog i väg så klockan blev 18:00 när vi kom iväg till Arvika.
Det var trevligt att få umgås med Louise, det händer inte så ofta nu för tiden.
Ibland önskar man att man kunde dra tillbaks tiden till när man stod alla kompisar så nära och hade tid att umgås nästa varje dag men så inser man att dom flesta som har det vill leva som jag.Man vill helt enkelt ha det bästa av bege världarna..........
Slutade dricka rätt tidigt så jag var inte ett dug bakfull så jag och lollo kolla på film och åt frukost sen drog jag mig hemåt,
när jag kom hem så var middagen färdig så jag fick mat sen kom Marie och Melwin och hälsa på.
Alltid lika trevligt när Marie kommer så man kan prata av sig  och snaka lite skit hahaha
William har varit varm i två dagar nu men det har inte blivit mer än så men nu har det brutit ut han hade bara luggit den sista timmen på dagis och var jätte varm min lila fis.
Med andra ord så blir det inget jobb för min del imorgon, men råttan är inte sjuk så hon får gå till dagis så William får lite lugn och ro.
Innan vi flyttade så var vi sjuka varanan vecka ungefär så det är inte dårligt att vi har varit friska så här länge.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0