Hela veckan lång......

I tisdags var jag hemma med William och medans han tittade på filmer så bakade jag till kalasena.
På onsdag var jag också hemma med William han hade inte så hög feber men det var lika bra att va hemma så han fick bli helt frisk. Henrik hämtade Natalie på dagiset och när hon kom hem visade det sig att hon hade feber så i går så fick William gå till dagiset medans Natalie fick stanna hemma.
William va på dagiset i en halv timme sen ringde dagiset och sa att William hade feber så jag fick åka tillbaks och hämta honom så i dag är jag varit hemma med bege två.
Hellre nu än till veckan när vi fyller år.
Det var lite skönt att va hemma med William för han tittar bara på film så jag kunde både baka och städa men Natalie ska man sitta med hela tiden så jag kan inte göra någonting, är rätt uttråkad nu.
Ska bli gött att jobba i morgon så man kommer utanför dessa dörrar.
Nej nu är det dags att börja med maten innan dom blir ännu grinigare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0