Födelsedag......

Ja då var det våran födelsedag då.
Det är inte min dag i dag.... i morse glömde jag hälfte jag skulle göra och  på jobbet kom det varor för ett halv år framöver tror jag och inte nog med det så halkade jag utanför och drog mig i.
Tur att chefens son kom och hjälpte mig för annars hade jag nog inte varit färdig förrän i kväll :)
Nu är det 30 minuter kvar på jobbet sen drar stessen i gång igen....ska till dagis och hämta William sen ska vi hem och hämta upp Natalie och Henrik för att åka till tomten och lämna tuttarna, William har nämligen bestämt sig för att lämna bort dom idag.
Han sa att han skulle lämna bort dom den dagen han hade kalas hemma och det är idag det.Hoppas att det går bra eftersom det är något han valt själv.
En lägger jag undan ifall det blir något...man vet ju aldrig.
Sen blir det till att åka hem och börja med tårtan innan min familj kommer kl17:00.
Får se om jag orkar lägga ut lite kort senare.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0