Semester!!!

Jag är så sugen på att åka utomlands och när jag hör att folk ska åka så blir jag så avundsjuk.
Får trösta mig med att jag  ska utomlands  2011 med några kompisar och blir inte det av så tar jag med mig familjen för utomlands ska jag. Får lämna den lilla hemma och ta med dom största. Ska börja spara redan nu!!
Vet inte vart jag vill åka men det ska jag nog klura ut innan dess. 
 
I lördags hade vi två års kalas för Natalie det blev en hel dag!
Blir väl lite kalas på lördag också för det är då hon fyller år min lilla tös!
I slutet av veckan får det bli stan måste köpa pressent till Natalie och så måste jag ha byxor för jag kan inte ha annat än mysbyxor just nu, magen bara växer och växer. Jag blir alltid så himla stor i början.

6 timmar kvar tills jag slutar och jag är redan trött hur ska det här gå haha

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0