Ja nu kan jag väl lika gärna berätta....

I mars blir det en liten till så då ska man bli trebarnsmamma. Lika mycket som det är skrämande ska det bli roligt....
Dom närmsta vet om det nu så då kan jag lika gärna dela med mig här också!
Det kommer nog inte som en chock för någon eftersom det va planerat och dom flesta visste att vi ville ha en liten till.
Har börjat fundera på namn men den här gången är det inte lika lätt så är det någon som har några förslag så var snäll att dela med er. Det ska helst va på sju bokstäver och det gör det ännu svårare... N A T A L I E , W I L L I A M, S U S A N N E  inget jag har tänk på med kom på det för ett tag sen så det skulle va roligt att fortsätta.
Snälla hjälp mig!
Mitt liv känns nu lite värdelöst kan inte äta vad som helst utan att må illa men jag mår ju illa nästan hela tiden så det är ju inte så svårt och så är jag trött hela tiden,  det är tur att det är sista nu ja jag vet jag har sagt det förut men nu menar vi det verkligen och som jag mår nu vill jag aldrig må igen. Visste inte att det kunde va så här eftersom med mina två andra har det inte varit något.

Den 29/8 fyller Natalie 2 år men eftersom alla är borta då så blir det kalas nu på lördag. "Hela" Henriks Familj ska till Nisse på skjutning och mamma och Gittan är utomlands. Det kom lite snabbt på men det löser sig alltid.
Ska bli så roligt att se henne öppna alla paketen hon har ju inte så mycket att leka med så det här är välbehövligt.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Då blir det fullt upp, men de flesta säger att har man två kan man lika gärna ha tre =)

Men gud namn på 7 bokstäver.. Therese, Johanna, ja det var väl de bara tjej namn men det är ju svårt.. Jonatan föresten =) haha Lycka till och hoppas illamåendet går över ;-)

2009-08-19 @ 19:53:12
Postat av: Ellinore

Då blev det ingen alkohol när du var här då?? :-) svårt med namn.. eller egentligen inte... killnamn tycker jag e svåra

2009-08-19 @ 20:33:16
URL: http://www.metrobloggen.se/wilding
Postat av: susanne

Ellinore: Ja viste inte om det då så det blev lite öl.



Anonym: Tack, jag har också hört det så vi får hoppas att det stämer.

2009-08-20 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0