Fredag!

I dag är det äntligen fredag det behöver jag nu, har varit så trött hela denna veckan.
I onsdaga va jag till bvc på läkarundersökning och hon kom också fram till att jag va i tredje månaden, skönt så dom inte flytta fram en för det är ju värdelöst.
I natt ska jag sova hemma hos Skorpan för hon är så ensam nu när mamma är borta. Hon är inte kelsjuk annars men nu är hon överdriver gosesjuk. Det finns bara ett problem jag tror inte att jag vågar sova där själv så i morse gjorde jag en fuling och berättade klart och tydligt för William att jag skulle sova hos Skorpan i natt och han högg med en gång.
Då vill jag också sova där sa han med en gång och jag svarade jaha vill du det, det ska väl gå bra... jävlar va ful man är.
Det är så himla jobbigt att va mörkrädd jag vet inte vad jag tror ska komma fram ur mörkret men rädd är jag i alla fall : )
I morgon fyller Natalie 2 år och jag kan inte bestäma mig för vad hon ska få. Har bjudit hem folk i morgon också men det är ingen som har svarat om dom kommer eller inte och jag känner att jag inte är så sugen på att baka om det inte kommer någon.Ja ja vi får väl se hur det blir.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0