Det är inge annat än måndag......

I lördags va vi på lerduveskjutning jag titta på men Henrik va med.
Barna stortrivdes hela dagen och när vi kom hem intog vi soffan men bestämde oss för att åka tillbaka för att grilla och höra på underhållningen.Vi blev inte så länge men vi fick det vi ville ändå så det va trevligt.
Igår jobbade jag några timmar och William va hos Tindra och lekte under tiden.
Efter jobbet kom Åsa, Tindra, Noha och William hem så vi fikade och Natalie fick en pressent en sån där lyssande nalle men vi har inte fått den att funka än.
Natalie är ju inte riktigt sig själv och har inte varit det på ett tag men det är inget som bryter ut så jag går bara och väntar på att dom ska ringa från dagiset för dom tycker samma som jag.Hoppas hon blir bra snart men inte nog med det dagiset ringde förrut men då berode det på något helt annat,
ungen hade fastnat med fingret så hela dagis styrkan hade fått ryckt in dom hade fått loss henne när dom ringde men hon va svullen så jag fick ringa rådgivningen så dom fick ringa vc eftersom dom inte har någon telefon tid mellen 9:30 och 13:30 men dom va så snälla och det va bara att åka dit.Chefen fick hoppa in en liten stund medans jag åkte iväg.När jag kom till dagis så såg jag ju att hon kunde röra fingret men för att lugna personalen så åkte jag ner ändå, det va bara en inre blödning.
En fröken på avd sa att det aldrig har hänt förrut men det är ju min dotter vi pratar om med henne vet man aldrig vad som händer hahaha

Jag älskar mina två små skit ungar (snart tre)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0